;

Kosmonaut Studio's

Kosmonaut Studio’s te huur : thuisbasis van de Telekids Musicalschool en De Nederlandse Musicalschool in Amersfoort. Wekelijks worden hier de spel-, zang- en danslessen gegeven voor de leerlingen van de basisgroepen, Talent Academy’s & The Crew.

Interesse in zaalhuur? Ga naar http://www.kosmonautstudios.nl

Kosmonaut Studio's

Onze productiegroep ‘The Company’ speelt op 24 maart 2024 de musicalklassieker FAME. De kaartverkoop is gestart, Wees er snel bij en klik hieronder voor tickets:

Tickets FAME – 24 maart 2024 – Theater de Speeldoos

De proeflesperiode is inmiddels afgelopen, maarrr…in juni en juli zijn er weer proeflessen op al onze leslocaties! Wil je voor de zomervakantie al eens een proefles meedoen in een van onze musicallessen? Je kunt je daar nu al voor aanmelden. Benieuwd naar ons lesaanbod, of waar we lessen geven? Neem een kijkje op onze website.