;

Vacatures bij Telekids Musicalschool

Bij Telekids Musicalschool / De Nederlandse Musicalschool dagen we alle kinderen door middel van musicalles uit zichzelf optimaal te ontwikkelen. Dus ook op het gebied van persoonlijke en sociale vaardigheden zoals zelfvertrouwen, durf, samenwerken en doorzetten.

We laten alle leerlingen, ongeacht hun leeftijd of achtergrond, deel uitmaken van een grote musicalproductie met alles erop en eraan. Een onvergetelijke ervaring. Daar werken we met een betrokken team iedere dag met passie aan. De lessen worden gegeven, mails en telefoontjes worden beantwoord. Er worden jaarplanningen gemaakt, de theaters geboekt, kleding voor ClipClub en voorstellingen wordt besteld enz.

Kantoor

Op het hoofdkantoor in Amersfoort zijn we dagelijks druk aan het werk met produceren, plannen, managen, communiceren enz. Met vier vaste krachten, een freelancer en een weekendkracht houden we als klein team de school draaiende.

Er zijn op kantoor momenteel geen vacatures beschikbaar

Alle openstaande vacatures (Musical) docent vind je HIER

Docenten-team

Geen school zonder docenten. Zij staan de leerlingen wekelijks alles te leren over zingen, dansen en acteren en al het moois dat daarbij komt kijken. De persoonlijke ontwikkeling van leerlingen staat hierbij voorop; iedereen met zijn of haar eigen uitdagingen.

Door de constante ontwikkeling van Telekids Musicalschool / De Nederlandse Musicalschool worden er regelmatig nieuwe docenten gezocht. Wij bieden docenten het liefst meerdere locaties aan om hun lessen te geven.

Docenten Profiel

Profiel docent Musical
Profiel docent Dans
Profiel docent Zang
Profiel docent Drama

Solliciteren

Ben je geschoold docent in zingen, dansen en acteren? Dol op kinderen? Daarnaast in het bezit van de wilskracht, flexibiliteit en kennis om je wekelijks in te zetten om je leerlingen al het mooie van theater te laten beleven? Stuur dan je CV met motivatie naar: service@telekidsmusicalschool.nl. Wij nemen je dan op in ons docentenbestand.

Eenmaal in dit bestand word je op de hoogte gehouden van mogelijkheden tot lesgeven (of choreograferen, schrijven etc.). Zodra je reageert op een vacature vindt er een gesprek plaats op ons kantoor en ga je het sollicitatieproces in.

Algemene informatie voor docenten

De Telekids Musicalschool werkt op ongeveer 45 locaties in Nederland met zogenoemde ‘basisgroepen‘. Kinderen vanaf groep 1 t/m voortgezet onderwijs krijgen, verdeeld in drie leeftijdsgroepen, wekelijks 1 of 1,5 uur musical les van 1 docent. Deze docent geeft dus alle 3 de disciplines op basisniveau. In veel gevallen betreft dit een ZZP samenwerking voor 4 uren (aansluitend de groepen Mini’s, KidsClub, TeensClub). We vragen hiervoor een opleiding MBO musical, HBO musical of muziektheater. Bij voorkeur met aantekening docent of aantoonbare ervaring in lesgeven.

Talent Academy

Kinderen met meer ambitie en aanleg kunnen bij de Nederlandse Musicalschool auditie doen voor de Talent Academy’s (groep 5 t/m VO). Deze ’talentenklassen zijn op 7 locaties in NL te vinden. De lesduur is daar 3 uren en ‘discipline docenten’ geven deze lessen.

Voor de Talent Academy vragen we van een docent de opleiding HBO docent in één van de 3 musical disciplines.

Voor meer informatie kun je bellen met André Pouwer 033 7211 500 of mailen via docenten@telekidsmusicalschool.nl

Stagiaires

Regelmatig zijn er meewerk stageplaatsen beschikbaar voor HBO en MBO studenten evenementen en voor communicatie en marketing. Bij ons tref je een goede, collegiale sfeer, begeleiden we je serieus en krijg je serieuze taken.

Heb jij een hands-on mentaliteit en wil je in korte tijd veel verschillende ervaringen op doen en leren? Meld je dan snel aan via: service@telekidsmusicalschool.nl

Wij nemen dan contact met je op. We zien uit naar je reactie!

Onze productiegroep ‘The Company’ speelt op 24 maart 2024 de musicalklassieker FAME. De kaartverkoop is gestart, Wees er snel bij en klik hieronder voor tickets:

Tickets FAME – 24 maart 2024 – Theater de Speeldoos

In juni en juli zijn er weer proeflessen op al onze leslocaties! Wil je voor de zomervakantie al eens een proefles meedoen in een van onze musicallessen? Je kunt je daar nu al voor aanmelden. Benieuwd naar ons lesaanbod, of waar we lessen geven? Neem een kijkje op onze website.