;

Proefles doen? Dat kan!

Proeflessen zijn mogelijk in de maanden september, oktober, februari en juni/juli*. Je kunt je het gehele jaar aanmelden voor een proefles. Je wordt altijd ingedeeld voor het eerstvolgende proeflesmoment.

*verschilt per leslocatie

• Een keertje meedoen?

Doe ook mee! Bij Telekids Musicalschool en De Nederlandse Musicalschool begint het avontuur met een leuke proefles; meld je daarvoor aan en we zien je graag in de les!

Proeflessen zijn een aantal weken per jaar mogelijk. Je komt langs en doet lekker mee met de les. Na de proefles ontvang je van ons bericht met informatie over het lesgeld. Zodra dit is bevestigd, kijken we elke les naar je uit; welkom en veel plezier!

• Wanneer zijn er proeflessen?

Een seizoen bij Telekids Musicalschool en De Nederlandse Musicalschool bestaat uit twee periodes (september t/m januari en februari t/m juni). De eerste weken van een nieuwe periode (tot de herfstvakantie en de voorjaarsvakantie) zijn er proeflessen.

Je kunt je aanmelden voor de groep naar keuze via het aanmeldformulier. Je krijgt dan een uitnodiging om de eerste les van de nieuwe periode als proefles te volgen.

Ga naar het overzicht van de leslocaties (en bijbehorende lesdagen en tijden) om te zien welke groep het beste bij jou past!

Meld je aan voor een proefles!

De kosten van een proefles

Voor een proefles betaal je het reguliere lestarief:

€10,87 voor de Mini’s (1 uur les)

€15,49 voor KidsClub en TeensClub (1,5 uur les)

€20,50 voor Highschool ( 2 uur les)

Tarieven

Proefles doen? Zingen dansen acteren

Onze productiegroep ‘The Company’ speelt op 24 maart 2024 de musicalklassieker FAME. De kaartverkoop is gestart, Wees er snel bij en klik hieronder voor tickets:

Tickets FAME – 24 maart 2024 – Theater de Speeldoos

In juni en juli zijn er weer proeflessen op al onze leslocaties! Wil je voor de zomervakantie al eens een proefles meedoen in een van onze musicallessen? Je kunt je daar nu al voor aanmelden. Benieuwd naar ons lesaanbod, of waar we lessen geven? Neem een kijkje op onze website.