*Hoe gaan de Zomervoorstellingen in zijn werk?
De leerlingen spelen de grote Zomervoorstelling in diverse samenstellingen in het theater. Dit betekent dat er meerdere groepen tegelijkertijd samen met hoofdrolspelers in één productie spelen. Jouw kind speelt in de openings- en finale scène en daarnaast speelt jouw kind nog twee scènes met zijn/haar eigen groep.

*Hoe weet ik op welke dag en tijd mijn zoon of dochter speelt?
Hiervoor ga je naar de leerling omgeving op mijnmusicalschool.nl of via de Telekids Musicalschool App. Je vindt in de kalender:

1. De datum waarop jouw kind speelt
  2. Welke productie jouw kind speelt
  3. In welk blok jouw kind speelt
  4. Welk tijdstip aanwezig zijn
  5. Wat neem je mee?

Waar kan ik kaartjes kopen?
Je kunt kaartjes kopen via de website van het Agora theater.

Komt er ook een videoregistratie van de voorstellingen?
Ja, de voorstellingen worden allemaal gefilmd én gefotografeerd. In de maanden na de voorstellingsweekenden worden de gemaakte opnames gemonteerd. Daarna komen de voorstellingen als download én als DVD beschikbaar via jouwschoolfilm.nl

Foto’s zijn al enkele dagen na de voorstelling HIER te bestellen.

*Waarom zijn de kaartjes zo duur?
We willen de kaartjes natuurlijk het liefst gratis aan jullie geven. Helaas is dit niet de realiteit. De kosten van de kaartjes komen meestal terecht tussen de €20 en €25,- per kaartje.

We maken heel veel kosten, de enige manier om dit allemaal te kunnen dekken is door de kaartverkoop. Het lesgeld hebben we nodig om alle kosten van de lessen te dekken (docenten, locatie huur, personeelsbezetting etc. etc.).