De Nederlandse Musicalschool – Musical les, haal het beste uit jezelf!

Schermafbeelding 2023-11-06 om 12.29.14

Zing en dans jij het liefst de hele dag? In het door ons speciaal ontwikkelde lesprogramma haal je alles uit jezelf…. en maken we heel veel plezier! Onder leiding van topdocenten wordt er gewerkt aan de drie musical disciplines zang, dans en acteren en repeteren we voor 2 voorstellingen per jaar.

Er zijn groepen met en zonder selectie, dus iedereen kan mee doen!

Naast ons lesaanbod organiseren we van alles. Je kunt je bijvoorbeeld opgeven voor de ClipClub dagen, er zijn gastlessen en masterclasses van musicalsterren en je blijft op de hoogte van leuke mogelijkheden bij tv en musicals als je je aanmeldt voor onze Casting Call nieuwsbrief.

Doe je mee?

Ja, ik doe mee!

Bij de Nederlandse Musicalschool heb je mooie doorgroeimogelijkheden.

Leerlingen die op zoek zijn naar extra uitdaging en meer ambitie hebben kunnen auditie doen voor de Talent Academy of The Crew!. Of misschien wil je meer groeien op het gebied van dans, daarvoor kun je terecht bij de DanceClass.

Daag jezelf uit en doe auditie!

Ja, ik wil auditie doen!

Een kijkje in de keuken? Check ons Youtube kanaal!