Musicalles groep 6 t/m 8

Schrijf je in voor een proefles!

Wekelijks 1,5 uur les; de tofste club van de buurt. Musical les voor kids van groep 6 t/m 8! Zingen, dansen en acteren, de hele mikmak!
Twee keer per jaar schitteren op het podium En dan die Showcase, gewoon bij je eigen club!

Zomervoorstellingen met echte musicalsterren en alle leerlingen in een groot theater; een waanzinnig spektakel waarbij alles uit de kast wordt gehaald. Denk aan kostuums, decor, repetities en geluid en licht, net als in een echte Broadway-show!

Dit is dus niet alleen superleuk, maar ook mega leerzaam. Hier ontwikkel je doorzettingsvermogen, fantasie, zelfvertrouwen en samenwerking.

Kom erbij, groep 6 t/m 8! Onze club is bij jou in de buurt!

TeensClub in het kort:

• Wekelijks 1,5 uur les
  • TeensClub: voor leerlingen uit groep 6 t/m 8
  • Zingen, dansen en acteren!
  • Twee voorstellingsmomenten per jaar
  • Een Showcase met de eigen groep op de eigen locatie
  • Zomervoorstellingen met volwassen musicalsterren en de leerlingen in het grote theater. Alles wordt aangepakt zoals in een grote professionele musicalproductie.
  • Leerzaam lesprogramma gericht op de voorstellingen, met veel ruimte voor de bijbehorende persoonlijke en sociale ontwikkeling en vaardigheden, zoals groeimindset, doorzettingsvermogen, samenwerking, zelfvertrouwen en fantasie.

Voor iedereen uit groep 6 t/m 8, bij jou in de buurt!

Wil je meer zien van ons en onze lessen? Kijk dan op ons Youtube kanaal.

Seizoen 2024/2025:

1e Blok: September t/m Januari:
€ 284,62 *

2e Blok: Februari t/m Juni: € 284,62*

Totaalbedrag van 2 blokken: €569,24*

OF betaal direct voor het hele seizoen met 5% korting: €542,13*

De tarieven zijn exclusief de eenmalige inschrijfkosten- en het trainingsshirt