Ik meld me aan voor een proefles

Ben jij een echte musicalfan en droom je ervan om te zingen, dansen en acteren als een pro? Dan is de Nederlandse Musicalschool iets voor jou!

Elke week krijg je twee uur les bij onze Highschool, speciaal voor tieners uit het voortgezet onderwijs. Naast het leren van zang, dans en spel, hebben we het ook over geluid, licht, decor en kostuums. Hierdoor sta jij straks op het podium als een echte musicalster!

Ons lesprogramma is niet alleen gericht op de voorstellingen, maar ook op jouw persoonlijke en sociale ontwikkeling. Je leert doorzetten, samenwerken, zelfvertrouwen en fantaseren. Alles komt aan bod!

Waar wacht je nog op? Meld je nu aan bij de Nederlandse Musicalschool en ontdek de ster in jezelf!

Highschool in het kort:

• Wekelijks 1,5 uur les
  • HighSchool: voor leerlingen uit het voortgezet onderwijs
  • Zingen, dansen en acteren!
  • Twee voorstellingsmomenten per jaar
  • Een Showcase met de eigen groep op de eigen locatie
  • Zomervoorstellingen met volwassen musicalsterren en de leerlingen in het grote theater. Alles wordt aangepakt zoals in een grote professionele musicalproductie. Je speelt met je groep mee in de opening, een scene en de finale.
  • Leerzaam lesprogramma gericht op de voorstellingen, met ook veel ruimte voor de nadruk op de bijbehorende persoonlijke en sociale ontwikkeling en vaardigheden, zoals doorzettingsvermogen, samenwerking, zelfvertrouwen en fantasie.

Voor iedereen uit het voortgezet onderwijs, bij jou in de buurt!
Kijk hier naar leslocaties bij jou in de buurt

Wil je meer zien van ons of onze lessen? Neem een kijkje op ons Youtube kanaal.

Seizoen 2024/2025:

1,5 uur per week les

v.a. €50,00 per maand

1e Blok: September t/m Januari:
€ 284,62 *

2e Blok: Februari t/m Juni: € 284,62*

Totaalbedrag van 2 blokken: €569,24*

OF betaal direct voor het hele seizoen met 5% korting: €542,13*

De tarieven zijn exclusief de eenmalige inschrijfkosten- en het trainingsshirt

De proeflesperiode is inmiddels afgelopen, maarrr…in juni en juli zijn er weer proeflessen op al onze leslocaties! Wil je voor de zomervakantie al eens een proefles meedoen in een van onze musicallessen? Je kunt je daar nu al voor aanmelden. Benieuwd naar ons lesaanbod, of waar we lessen geven? Neem een kijkje op onze website.