Ja, ik wil auditie doen!

Geef jouw talent voor zang en dans een boost met The Crew van Telekids Musicalschool!

The Crew is een groep getalenteerde leerlingen die intensief repeteert voor een spetterende showcase. Deze showcase bestaat uit een mix van verschillende musicalnummers, waarmee de groep zich op topniveau presenteert bij optredens gedurende het hele jaar.

Ongeveer vier keer per jaar organiseren we deze showcase in de Kosmonaut Studio’s, exclusief voor The Crew!

Wil jij deel uitmaken van deze getalenteerde groep? Meld je dan nu aan voor de auditie!

Benieuwd naar videoclips van The Crew? Klik HIER
Hier vind je de informatiebrochure

Veelgestelde vragen:
  • Wat is The Crew?

The Crew; een groep getalenteerde leerlingen op zang-en dansgebied uit groep 6 t/m 3e klas VO.

• Wanneer repeteert The Crew?

The Crew repeteert 3 uur en 15 min per week volgens onderstaand rooster: Zaterdag 9.30 – 10.30  – Zang Repertoire door Chantal + Zaterdag 10.30 – 12.30 – Dans Techniek & Repertoire door Melanie in de Kosmonaut Studio’s, Amersfoort. We werken aan performance en uitstraling. Daarnaast werken we aan strak dansen en sterk zingen. En super belangrijk; aan samenwerking en Team Spirit.

• Optredens?

The Crew kan op verschillende plekken optreden, zoals op wijkfeesten en winkelcentra. Andere mogelijke gelegenheden zijn: bevrijdingsfestivals, feesten, gala’s, (sport)evenementen, videoclips en livestreams. Natuurlijk afhankelijk van aanvragen.

• Audities doen?

Voor The Crew word je geselecteerd via audities. Deze vinden altijd eind augustus of begin september plaats in Amersfoort.

Tarieven

Seizoen 2023/2024: September t/m Juni
1 volledig seizoen, lesduur: 3 uur en 15 min: €1141,08 à €10,33 per uur *

• exclusief de kosten van de jaarlijkse auditiedag van €32,50 en de kosten van een Crew-jack
  • Bij The Crew is het enkel mogelijk een heel seizoen af te nemen

De proeflesperiode is inmiddels afgelopen, maarrr…in juni en juli zijn er weer proeflessen op al onze leslocaties! Wil je voor de zomervakantie al eens een proefles meedoen in een van onze musicallessen? Je kunt je daar nu al voor aanmelden. Benieuwd naar ons lesaanbod, of waar we lessen geven? Neem een kijkje op onze website.