Talent Academy: talentenklas musical

Schrijf je in voor auditie

Ben jij de volgende musicalster in de dop? Dan is de Talent Academy van De Nederlandse Musicalschool iets voor jou! Hier leer je elke week 3 uur lang zingen, dansen en acteren op het allerhoogste niveau. Maar let op, deze exclusieve talentenklas is alleen weggelegd voor de meest ambitieuze leerlingen met een flinke dosis talent.

Denk jij dat je het in je hebt? Dan kun je door middel van een auditie toegelaten worden tot de Talent Academy.

Deze unieke kans is alleen beschikbaar op een klein aantal locaties in Nederland: Amersfoort, Arnhem, Amsterdam, Groningen, Den Haag, Den Bosch en Rotterdam.

Zorg dat je erbij bent en meld je aan voor één van de slechts enkele auditie momenten per jaar.

Talent Academy in het kort:

• Talent Academy – talentenklas musical; Voor de zeer ambitieuze leerling met talent (voorheen de TopClub).
  • Selectie door middel van auditie
  • Exclusief op een paar leslocaties in Nederland; Amersfoort, Arnhem, Amsterdam, Groningen, Den Haag, Den Bosch en Rotterdam
  • Iedere week 3 uur zingen, dansen en acteren op een extra hoog niveau.
  • Slechts enkele auditie momenten per jaar
  • Talent Academy: Leerlingen vanaf groep 5 t/m VO

Wil je meer zien van ons en onze lessen? Neem dan een kijkje op ons Youtube kanaal.

Seizoen 2023/2024:

1e Blok: September t/m Januari,
3 uur per week: €554,37 *

2e Blok: Februari t/m Juni,
3 uur per week: €554,37 *

Totaalbedrag: €1108,74

OF betaal direct voor het hele seizoen en ontvang 5% korting:

3 uur per week: €1053,30 *

• Prijzen zijn exclusief de kosten van de auditiedag van €32,50

Onze productiegroep ‘The Company’ speelt op 24 maart 2024 de musicalklassieker FAME. De kaartverkoop is gestart, Wees er snel bij en klik hieronder voor tickets:

Tickets FAME – 24 maart 2024 – Theater de Speeldoos

In juni en juli zijn er weer proeflessen op al onze leslocaties! Wil je voor de zomervakantie al eens een proefles meedoen in een van onze musicallessen? Je kunt je daar nu al voor aanmelden. Benieuwd naar ons lesaanbod, of waar we lessen geven? Neem een kijkje op onze website.