Ben jij klaar voor de volgende stap?

Voor leerlingen vanaf 14 jaar is er de Talent Academy Next. 3 uur in de week zingen, dansen en acteren op het allerhoogste niveau én met leeftijdsgenoten. In juni een eigen theaterproductie, in het theater met je eigen groep (denk aan titels als Grease, Hairspray, the Wizz etc.).

TA Next Step in het kort:

• Talent Academy Next – talentenklas musical; Voor leerlingen vanaf 14 jaar
  • Iedere week 3 uur zingen, dansen en acteren op een extra hoog niveau.
  • Voor leerlingen met belangstelling voor een vervolgopleiding uitvoerend of docerend. Met name wanneer zij zich willen voorbereiden op een toelatingsexamen bij een vervolgopleiding en/of academie voor dans, zang of muziektheater.
  • Selectie door middel van auditie of doorstromen uit de Talent Academy zónder auditie.
  • Exclusief op een paar leslocaties in Nederland; Amersfoort, Amsterdam, Den Bosch en Rotterdam
  • Een eigen theater productie in juni

Wil je meer weten over onze lessen of een kijkje nemen in de les? Check dan ons Youtube kanaal.

Tarieven

Seizoen 2023/2024:

1e Blok: September t/m Januari,
3 uur per week: €554,37 *

2e Blok: Februari t/m Juni,
3 uur per week: €554,37 *

Totaalbedrag: €1108,74

OF betaal direct voor het hele seizoen en ontvang 5% korting:

3 uur per week: €1053,30 *

• Prijzen zijn exclusief de kosten van de auditiedag van €32,50