Meld je nu aan voor onze project koorgroepen
Ja, ik doe mee!

In september starten 2 koorgroepen in Amersfoort.

1. Junior Choir (8 t/m 12 jaar) Dinsdag 16:30 – 17:30 uur

2. Vocal Class (12 t/m 18 jaar) Dinsdag 18:00 – 19:30 uur

Wat gaan we doen?

Meerstemmige (musical)nummers zingen met mensen die er net zoveel zin in hebben als jij! We gaan met beide groepen in vier maanden tijd naar een te gek optreden toewerken. Met live band nog wel!

De beste groepsnummers uit de best musicals komen aan bod. Instuderen met behulp van ingezongen partijen. Tegelijkertijd leer je zingen van bladmuziek. Cool! Solostukjes? Ja, die ook!

Wie is je koorleider?

De groepen zullen worden geleid door Melissa Uiterwijk Winkel. Zij zegt over zichzelf: “Ik ben Melissa, ik ben 20 jaar en ik zit in jaar 4 van de opleiding Docent Muziek op het ArtEZ Conservatorium in Zwolle. Ik heb zelf 5 jaar aan musical ervaring opgedaan in Emmen. Ik merkte al snel nadat ik hiermee gestopt was, dat mijn passie voor musical toch aan mij begon te knagen. Toen ik de kans kreeg om bij de Nederlandse Musicalschool aan de slag te mogen, heb ik dit met beide handen gegrepen. Ik heb een grote liefde voor close harmony stukken en zing daarom zelf ook in een vocalgroup. Ik kan niet wachten om mijn passie voor muziek aan jullie over te dragen!

Doe mee!

Geef je vandaag nog op! Meld je aan voor de eerste repetitie. Beslis daarna of je definitief aansluit.

Benieuwd naar onze andere lessen? Check ons YouTube kanaal voor een inkijkje!

Tarieven periode 12 sep t/m 19 januari:

Junior Choir: €60,-*
Vocal Class:  €95,-*