The Company: Productieklas

Schrijf je in voor audities

NIEUWE CAST GEZOCHT, MELD JE AAN VOOR AUDITIES op 1 maart

Wil je graag op het podium schitteren in een echte musicalproductie? Dan is The Company van de Nederlandse Musicalschool iets voor jou! Dit programma is speciaal ontworpen voor ambitieuze leerlingen die willen werken aan een professionele productie en hun vaardigheden op het gebied van zang, dans en acteren willen verbeteren.

Dit jaar werken we toe naar de speciaal voor ons geschreven musical Al Is In Wonderland, gebaseerd op Alice in Wonderland. De titel alleen al geeft aan dat we op zoek zijn naar getalenteerde leerlingen die willen schitteren in de spotlights. Het auditie proces is zorgvuldig en bestaat uit meerdere rondes, waarbij de leerlingen worden getest op hun vaardigheden en geschiktheid voor de rollen.

Als je wordt toegelaten, word je wekelijks verwacht op de repetities in Amersfoort op zondagmiddag van 14.00 tot 17.00 uur. Hier krijg je intensieve training en coaching om je vaardigheden te verbeteren en je voor te bereiden op de voorstelling.

In maart 2025 is het dan eindelijk zo ver en sta je op het podium van Theater De Speeldoos in Baarn, voor een publiek dat speciaal komt kijken naar de uitvoering van Al Is In Wonderland. Dit is een UNIEKE kans om je talent te laten zien en te werken aan een professionele productie.

Meld je nu aan voor de audities en wie weet schitter jij binnenkort op het podium!

The Company in het kort:

• The Company: Productieklas; Voor leerlingen die een jaar lang naar een bekende musical productie toe willen werken.
  • Titel van productie 24/25: Al Is In Wonderland
  • Typecasting door middel van auditie.
  • Wekelijkse repetities op zondagen van 14.00 – 17.00 uur in Amersfoort
  • Leerlingen vanaf VO (13 t/m 18 jaar)
  • Op de planken in Theater De Speeldoos in Baarn in maart 2025

Seizoen 2024/2025:

Betaling in 1 keer: €1084,26
Betaling in 2 keer: 2 x €563,55 (€1127,10)
Betaling in 4 keer: 4 x €298,17 (€1192,68)
Betaling in 10 keer: 10 x 119,33 (€1193,58)

• Prijzen zijn exclusief de kosten van de auditiedag van €32,50 en €6,00 voor het script van de productie

Onze productiegroep ‘The Company’ speelt op 24 maart 2024 de musicalklassieker FAME. De kaartverkoop is gestart, Wees er snel bij en klik hieronder voor tickets:

Tickets FAME – 24 maart 2024 – Theater de Speeldoos

In juni en juli zijn er weer proeflessen op al onze leslocaties! Wil je voor de zomervakantie al eens een proefles meedoen in een van onze musicallessen? Je kunt je daar nu al voor aanmelden. Benieuwd naar ons lesaanbod, of waar we lessen geven? Neem een kijkje op onze website.