Meld je aan voor een proefles!

Wil jij leren zingen, dansen en acteren als een echte musicalster? Kom dan naar de Telekids Musicalschool! Bij ons krijg je wekelijks 1,5 uur les bij de KidsClub, speciaal voor kinderen van groep 3 t/m 5. Je leert niet alleen alles over zang, dans en spel, maar we hebben het ook over geluid, licht, decor, repetities en kostuums. En dit alles leidt tot twee spetterende voorstellingen per jaar, een showcase in de winter en een Zomervoorstelling in een groot theater met volwassen musicalsterren in de zomer.

Ons leerzame lesprogramma is gericht op de voorstellingen, maar er is ook veel aandacht voor jouw persoonlijke en sociale ontwikkeling. Doorzettingsvermogen, samenwerking, zelfvertrouwen en fantasie, alles komt aan bod!

Dus waar wacht je nog op? Meld je nu aan bij de Telekids Musicalschool en ontdek de ster in jezelf!

KidsClub in het kort:

• Wekelijks 1,5 uur les
  • KidsClub: Musicalles groep 3 t/m 5
  • Zingen, dansen en acteren!
  • Twee voorstellingsmomenten per jaar
  • Een Showcase met de eigen groep op de eigen locatie
  • Zomervoorstellingen met volwassen musicalsterren en de leerlingen in het grote theater. Alles wordt aangepakt zoals in een grote professionele musicalproductie.

Voor iedereen uit groep 3 t/m 5, bij jou in de buurt!
Kijk hier naar leslocaties bij jou in de buurt

Voor leuke filmpjes over ons en onze lessen, neem een kijkje op ons Youtube Kanaal

Seizoen 2023/2024:

1e Blok: September t/m Januari,
1,5 uur per week: €276,49 *

2e Blok: Februari t/m Juni,
1,5 uur per week: €276,49 *

Totaalbedrag: €552,98

OF betaal direct voor het hele seizoen met 5% korting:

1,5 uur per week: €526,65

*exclusief eenmalige inschrijfkosten van €30,-

Onze productiegroep ‘The Company’ speelt op 24 maart 2024 de musicalklassieker FAME. De kaartverkoop is gestart, Wees er snel bij en klik hieronder voor tickets:

Tickets FAME – 24 maart 2024 – Theater de Speeldoos

In juni en juli zijn er weer proeflessen op al onze leslocaties! Wil je voor de zomervakantie al eens een proefles meedoen in een van onze musicallessen? Je kunt je daar nu al voor aanmelden. Benieuwd naar ons lesaanbod, of waar we lessen geven? Neem een kijkje op onze website.