;

Aanbieding, NU voor slechts €74,95

DO YOU HAVE WHAT IT TAKES?

• Een zelfgekozen liedje opnemen in onze Kosmonaut Studio’s
  • Er direct een videoclip bij maken

En dit alles met een professioneel team. Dat doen we met de CoverClub!

En natuurlijk posten we je videoclip op YouTube en al onze social media kanalen. Eerdere CoverClub videoclips vind je HIER

Hou jij van zingen en sta je graag in de spotlights? Geef je dan nu op voor de CoverClub*.

• Hoe meld je je aan?

Maak een auditie video van je (musical(liedje, zet deze verborgen op Youtube en stuur een mail met de link naar service@telekidsmusicalschool.nl

Shoot datum: Vrijdagen in overleg

Tijd: 15.00u – 17.30u