Audities Musical Act The Crew

NIEUWE AUDITIES VOOR: The Crew

Ja, ik wil auditie doen!

The Crew is een geselecteerde groep getalenteerde en gemotiveerde leerlingen met talent voor dans en (solo)zang uit groep 6 t/m VO. Er is plaats voor ongeveer 15 talenten.

Auditiedag: 31 augustus 2024

The Crew repeteert 3 uur en 15 min per week in Amersfoort.

In de lessen wordt hard gewerkt aan performance, uitstraling, strak dansen, sterk zingen maar ook aan samenwerking en team spirit.

Optredens

The Crew treedt op allerlei verschillende plekken op, bijvoorbeeld tijdens wijkfeesten, bevrijdingsfestivals, opening van winkels, open dagen van scholen, feesten, gala’s, (sport)evenementen, videoclips, livestreams alles is mogelijk!

Optredens kunnen bovendien overal in Nederland plaats vinden.

Audities Musical Act The Crew

Voor deze groep word je geselecteerd via een auditie. Tijdens deze audities kijken we naar de beste zangers en dansers van de school. Skills als dansvaardigheid, zangkwaliteiten, uitstraling, lef maar tevens motivatie, focus en inzet worden beoordeeld.

Als je geselecteerd bent ga je intensief repeteren voor de ‘showcase’. Deze showcase bestaat uit divers musical repertoire waarin de groep zich op top niveau kan presenteren. Vier keer per jaar organiseren wij – naast de buitenschoolse optredens – een showcase speciaal voor The Crew!

Hier vind je de informatiebrochure

Zijn er kosten verbonden aan de auditie?

Ja, de kosten voor de auditie workshopdag zijn € 32,50

Nieuwsgierig? Neem voor videoclips van The Crew en andere leuke video’s een kijkje op ons Youtube kanaal.