;

Meld je aan voor een proefles!

Welkom bij de Telekids Musicalschool voor Mini’s uit groep 1 en 2!

Tijdens deze wekelijkse musical les van 1 uur ga je zingen, dansen en acteren. Twee keer per jaar zijn er voorstellingen waarin jij schittert op jouw eigen locatie in een Showcase. En als klap op de vuurpijl is er de Zomervoorstelling, waarin jij samen met volwassen musicalsterren in het grote theater staat en schittert in jouw eigen verhaal!

Ons lesprogramma is speciaal ontworpen voor jouw jonge leeftijd. Hierbij leren we spelenderwijs over musical en leggen we de nadruk op persoonlijke en sociale ontwikkeling en vaardigheden, zoals doorzettingsvermogen, samenwerking, fantasie en durf.

De Telekids Musicalschool heeft leslocaties verspreid door heel Nederland, dus er is altijd een locatie bij jou in de buurt! Bekijk hier ons aanbod en schrijf je in om samen met ons te schitteren op het podium!

Mini’s in het kort:

• Wekelijks 1 uur les
  • Voor kinderen uit groep 1 en 2
  • Zingen, dansen en acteren!
  • Twee voorstellingsmomenten per jaar
  • Een Showcase met de eigen groep op de eigen locatie
  • Zomervoorstelling met volwassen musicalsterren en de leerlingen in het grote theater. In deze voorstelling zijn de leerlingen zowel ster als toeschouwer in hun eigen verhaal!

Voor iedereen uit groep 1 & 2, bij jou in de buurt!
Kijk hier naar leslocaties bij jou in de buurt

Kijk voor leuke filmpjes over onze lessen op ons Youtube kanaal

Tarieven

Seizoen 2023/2024:

1e Blok: September t/m Januari,
1 uur per week: €184,79 *

2e Blok: Februari t/m Juni 2022,
1 uur per week: €184,79 *

Totaalbedrag van 2 blokken: €369,58

OF betaal direct voor het hele seizoen met 5% korting:

1 uur per week: €351,10 *

* exclusief eenmalige inschrijfkosten van €30,-

Onze productiegroep ‘The Company’ speelt op 24 maart 2024 de musicalklassieker FAME. De kaartverkoop is gestart, Wees er snel bij en klik hieronder voor tickets:

Tickets FAME – 24 maart 2024 – Theater de Speeldoos

In juni en juli zijn er weer proeflessen op al onze leslocaties! Wil je voor de zomervakantie al eens een proefles meedoen in een van onze musicallessen? Je kunt je daar nu al voor aanmelden. Benieuwd naar ons lesaanbod, of waar we lessen geven? Neem een kijkje op onze website.